Κυριακή 14 Απριλίου 2019

Η θέση της γυναίκας στον εθνικοσοσιαλισμό και η υποκρισία του μεταπολεμικού κόσμου



Το παρακάτω κείμενο, που λάβαμε από τον αξιότιμο συναγωνιστή, Ευρύμαχο, αποτελεί μία εμπεριστατωμένη απάντηση στην Πρύτανη του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Η εν λόγω φεμινίτρια, αναφερόμενη στην θέση της γυναίκας στον σύγχρονο κόσμο, επιχείρησε να ταυτίσει την υποβάθμιση των γυναικείων δικαιωμάτων με την διεθνή «ενδυνάμωση» του εθνικισμού. Χαρακτηριστικά τόνισε το πόσο σημαντικό είναι «να ανασχέσουμε την διεθνή εξάπλωση του φασισμού».  Παρά την δεδομένη αντίθεση μας προς τα καθεστώτα της αγγλόδουλης 4ης Αυγούστου και της Φασιστικής Ιταλίας, τα οποία - κατά την δική μας θεώρηση- δεν πρέπει να σχετίζονται επ’ ουδενί λόγω με τον εθνικοσοσιαλισμό, θεωρούμε σημαντικό να δημοσιεύσουμε την απάντηση του συναγωνιστή που εκπροσωπεί το κίνημα «Ιερός Δεσμός Εθνοφυλετικής Αναγέννησης»  και την Κίνηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Αιγαίου.


ερς Δεσμς θνοφυλετικς ναγεννήσεως


ξιότιμη Κυρία Πρύτανι,

Κατ’ ρχάς ζητομε συγγνώμη ἐὰν σς νοχλε ρχαιοπρεπς κλιτικ τν ποία ἐχρησιμοποιήσαμε ναντι τς δικής σας προτιμητέας «πρυτάνισσα». Ἑὰν σς νοχλε, θ δεχτομε ν χρησιμοποιούμε τν νεότερο ρο σ μελλοντικς πικοινωνίες μας. Κατ δεύτερον, θέλουμε ν πιστεύουμε τι χρήση το πολυτονικο, πως κτιμομε τι ρθς χετε δη παρατηρήσει, δν θ σς προβληματίσει στν νάγνωση κα κατανόηση τς πιστολς ατς.

λόγος γι τν ποο προβήκαμε σ ατὴν τν πικοινωνιακ νέργεια, σ καμία περίπτωση δν θέλουμε ν κληφθε, κ μέρους σας, ς κακοπροαίρετος. Θ πιθυμούσαμε πλς ν προχωρήσουμε σ ρισμένες διευκρινήσεις π τς νακοινώσεώς σας, μσ το συστήματος λεκτρονικο ταχυδρομείου το Πανεπιστημίου Αγαίου, πρς τ προσωπικ κα τος φοιτητς, γι τν γιορτ τς γυναίκας (8 Μαρτίου).

Θεωρομε τι πιστολ σας εαισθητοποιε λους σοι ερίσκονται π τν σκέπη το δρύματος γι ζητήματα πο ντιμετωπίζουν ο γυνακες, χι μόνο στ χώρα μας λλ κα διεθνς. Μοιραζόμαστε πολλς π τς νησυχίες σας κα πιθυμομε κα μες προστασία κα βελτίωση τς θέσης τς γυναίκας στν κοινωνία. Συμφωνομε τι 8η Μαρτίου, πως ναγράφετε, δν εναι μέρα γιορτς λλ ναστοχασμο, προβληματισμο κα νάληψης κοινωνικν εθυνν.

Στν νακοίνωσή σας, ναφέρετε πιπλέον τι «τα νέφη του φασισμού που απλώνονται στην Ευρώπη αποτελούν σοβαρότατο κίνδυνο για τα κοινωνικά κινήματα, άρα και τα κινήματα των γυναικών και προπάντων τα δικαιώματά τους». Στν φράση ατ, πο θέλουμε ν πιστεύουμε τι πιλογ τν λέξεων ταν τυχής, παρατηρομε τι πιχειρείται μία γενικ ξίσωση τν νερχόμενων πατριωτικν, θνικιστικν κα θνοκοινωνιστικν πολιτικν συνιστωσν ν τν Ερώπη μ τν Φασισμό! Δν θ πιθυμούσαμε μως περαιτέρω προσπάθεια διευθέτησης το ζητήματος ατο π τς παρούσης πιστολς, πέρα π ρισμένες διευκρινήσεις γιατ ατ θ μς πομάκρυνε π τ ζήτημα τ ποο θέλουμε ν παρουσιάσουμε κα τ ποο εναι ο πολιτικς θέσεις κα τα κοινωνικά μας φρονήματα σχετικ μ τν σχέση τν δύο φύλων κα γιατ νωτέρω τυχς δήλωση χρήζει ναθεωρήσεως. 

ποιαδήποτε θέωρηση τς «Φασιστικς» πραγματικότητας στν Ερώπη το Μεσοπολέμου θ ταν ντιεπιστημονικ ἐὰν δν ληφθε πόψη τ γενικότερο κοινωνικ πλαίσιο τς ποχς. Στν δεκαετία το ’30 πρχαν ρισμένες κλασικς φιλελεύθερες (κα Κεϋνσιανς) δημοκρατίες π.χ. 3η Γαλλική, νωμένο Βασίλειο, ρλανδία, ΗΠΑ, πήρχαν θνικιστικ, φασιστικά κα θνοκοινωνιστικ καθεστώτα (τ ποα διέφεραν δραματικ μεταξύ τους!) κα τέλος μία κοινωνία στν Σοβιετικ νωση πο πιχειροσε πώδυνη (σύμφωνα μ στορικς ναφορς) μετάβαση πρς τν σοσιαλισμό. Σ καμία «λεύθερη» χώρα στν Σοβιετικ νωση, δν πρξαν γυνακες σ νώτατες θέσεις διοίκησης. Στς καπιταλιστικς κα ναθεωρημένες Κεϋνσιανς κοινωνίες τς ποχς, ο γυνακες ποτελοσαν «ργατικ φεδρεία», δυστυχς, κα πολλάκις περιορίζονταν σ οκιακ κα ναπαραγωγικ καθήκοντα. Γι τν σοσιαλιστικ κοινωνία τς Σοβιετικς νωσης, θ πρέπει ν προσφύγω στν θεωρία το κοινωνιολόγου Maslow περ τς πυραμίδας τν νθρώπινων ναγκν. σκληρ πραγματικότητα τς πείνας κα τς λλειψης θέρμανσης, σ μέρη πως Οκρανία, εχε καταπνίξει σ νδρες κα γυνακες, στ μεγαλύτερο μέρος το πληθυσμο (χι μως στν κομματικ λίτ) κα σ μεγάλο βαθμ, τν ποιαδήποτε θέληση γι κανοποίηση νώτερων κοινωνικν ναγκν κα νησυχιν. Δυστυχς! Τ δια συνέβησαν κα στς μέσες Πολιτείες τν ΗΠΑ! Ατ μάλιστα χει παθανατιστε στ «Σταφύλια τς ργς» το Στάινμπεκ. χετε μως ναρωτηθε τί συνέβη στ «πάνθρωπα φασιστικά καθεστώτα»; Ποι ταν θέση τς γυναίκας στς κοινωνίες ατές;

Στην κοινωνία το καθαρο θνοκοινωνισμο, στν Γερμανία το Χίτλερ, βλέπουμε σημαντικς ργατικς κατακτήσεις γι τν ποιαδήποτε Γερμανίδα, κατακτήσεις τς ποες σίγουρα ζήλεψαν κα ο πλέον μαχητικς «σουφραζέτες» τν προηγούμενων τν. Σ σχέση μ λλες χρες, πρχε ψηλότερο ποσοστ γυναικν σ θέσεις εθύνης κα διοίκησης, κα πλήρης λεγχος γυναικείων ργανώσεων π γυνακες! Αλλά ακόμα και στν λλάδα, ακολουθώντας το παράδειγμα της φασιστικής Ιταλίας, το καθεστώς τς 4ης Αγούστου 1936 βελτίωσε τν θέση τς γυναίκας στν ργασία, πως κα λων τν ργαζομένων (ΙΚΑ, ργατικ νομοθεσία, προστασία μητρότητας). Εναι δ χαρακτηριστικ τι αξηση τς βιομηχανικς παραγωγς κα τς ζήτησης γροτικν προϊόντων βελτίωσε κα τ πίπεδα πασχόλησης τν γυναικν. Μ τν δημιουργία τς ΕΟΝ (θνικ ργάνωση Νεολαίας) εναι πλέον ποδεκτ τι πρξε πρωτόγνωρη κοινωνικοποίηση νεανίδων, ο ποες σπασαν τ δεσμ τς οκιακς κα σχολικς πομόνωσης (πρχαν τότε ξεχωριστ γυμνάσια ρρένων κα θηλέων).

λλ λα ατ εναι παρελθόν. Εναι τ παρελθν πο, π ,τι φαίνεται, μάλλον σς προβληματίζει. Δν χρειάζεται μως. Ο σημερινο πατριτες, θνικιστς κα θνοκοινωνιστς εναι μέρος τς σύγχρονης κοινωνίας. ΖΟΥΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ! Κα γι ν παραφράσω τν Καρυωτάκη «Εμαστε, συμπολίτες μας, πολλοί»! σύγχρονος «κακς» θνικιστς θνικοσοσιαλιστς, μοιράζεται τς διες νησυχίες μ τος «καλος»! Πγε στ δια σχολεα κα κοινωνικοποιήθηκε στς διες γειτονις κα χώρους ργασίας. Ζε στν πόηχο τν μεγάλων λλαγν τν τελευταίων ξήντα τν. μητέρα του (ν εναι τυχερ) εναι ργαζόμενη. σως εναι χωρισμένη. Σίγουρα, προσπαθε ν σορροπήσει τν προσωπική της ζωή, μ τς οκιακς ποχρεώσεις, τν νατροφ τν παιδιν της κα τν ργασία της. Μ δυσκολία! Κα νέος θνικιστς θνικοσοσιαλιστς τ κατανοε. Πλήρως! Κα πιθυμε μία καλύτερη κοινωνία γι τν μητέρα του, τν δελφή του, τν σύντροφό του, τν γυναίκα του, τν κόρη του.

Κα πς βλέπουν τν γυναίκα σύγχρονος νεοφιλελευθερισμός κα κομουνισμός-σοσιαλισμός (παρκτς στικς); Ἑὰν ποτελον τος λλους δύο πόλους ναντι το θνικισμο κα το θνοκοινωνισμο, προσφέρουν βελτιωμένες έναλλακτικές; Μπορον μέσα π τος δικούς τους μηχανισμος μήπως παιτον τν παρέμβαση λων μας; Μήπως τελικά, να μεγάλο μέρος τς καταπίεσης τν γυναικν κα τς μφυλης βίας προέρχεται π «φιλελεύθερους» κα «στος ριστερούς»; Στν δεκαετία το ’60, πρν τν πταετία, ο περισσότερες συνιστσες καταπίεσης ταν φίλα προσκείμενες, μεσα μμεσα, στν ΕΡΕ, στν νωση Κέντρου, κόμη κα στν ΕΔΑ! Σήμερα;

δική μας θνικιστικ ργάνωση (ΙΔΕΑ ΙΔΕΑ Β’), χει παρουσία στν φοιτητικ πληθυσμ το Πανεπιστημίου Αίγαίου κα γυνακες στς τάξεις της. Κα τς σέβεται πολύτως! Παρόμοια θέση χουν ο συναγωνίστριες στς τάξεις τν λλήνων θνικοσοσιαλιστν (ατος πο κάποιοι θεωρετε ς «πολ κακούς»). Γυνακες χουν σημαντικ ρόλο κα σ ρκετς λλες ργανώσεις σ λη τν λλάδα (π.χ. ερς λόχος). Δν θ ναφερθ στ κοινοβουλευτικ κόμμα τς Χρυσς Αγς, τ ποο πλέον καλύπτει κα μεγάλο μέρος το πατριωτικο χώρου, λλ κα πελπισμένων πολιτν πο μως δν χουν μακρ συνέχεια μ τν θνικιστικ χρο κα ντίστοιχη συνείδηση. Κα κε χουν σημαντικ ποσοστ γυναικν στς τάξεις τους κα ξίζει ν διαβάσετε τς θέσεις τους. Μικρότερα σχήματα π.χ. θνικ Μέτωπο (καθαρς θνικιστικό), ΠΑΤΡΙΕ, ΛΑΟΣ (πατριωτικά, κροδεξι κα συστημικ-συμβιβασμένα) δν νομίζω τι πρόσκεινται χθρικ πέναντι στν γυναίκα.  

Θέλουμε ν πιστεύουμε, τι θ ναθεωρήσετε κάποιες θέσεις σας.  Δν σς ζητομε, ατὴν τν φορ ν προβετε σ ποιουδήποτε εδους διορθώσεις. πιτρέψτε μας, ν δηλώσουμε τν γν πρόθεσή μας γι ποικοδομητικ διάλογο, π τν ποο λοι μπορομε ν κερδίσουμε. ποτελομε δεολογικ μάδα το θνικο χώρου κα δν… δέρνουμε! Μπορετε ν πικοινωνήσετε μαζί μας στν λεκτρονικ διεύθυνση eurymahosidea@protonmail.com. μ λλες συλλογικότητες π.χ. λληνικ Σοσιαλιστικ ντίσταση (ellinikisosialistikiantistasi@protonmai.com), ερ λόχο κόμη κα μ πολιτικ σχήματα. Πάντως, εμαστε πλησιέστερα σ σς π ,τι νομίζετε! σως χουμε συναντηθε ρκετς φορς στ Πανεπιστήμιο.

«Θ ξαναγυρίσουμε κα θ τρέμει γ» εχε πε κάποτε θνοκοινωνιστς, διδάκτωρ φιλοσοφίας κα πολιτικς Γκαμπελς. Ξαναγυρίσαμε, σ λη τν Ερώπη! γ, σως τρέμει μία μέρα, χι μως γι κακό! Ἐὰν εναι γι κακό, δν θ τ πιτρέψουμε μες πρώτοι! Πρέπει ν προσπαθήσουμε γι να καλύτερο αριο! Γι τν προστασία τς γυναίκας κα τς μητρότητας.

Μ κτίμηση κα σεβασμό,
«ντιάνειρα» (ΙΔΕΑ - Δέσμη φοιτητν Πανεπιστημίου Αγαίου) &
«Ερύμαχος» (ΙΔΕΑ - Δέσμη Διοικήσεως)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Πολεμιστές της Ευρώπης: Michael Wittmann και Balthazar Woll

Η Ευρώπη είναι η πατρίδα της Λευκής Άριας Φυλής και η ιστορία της Ευρώπης είναι στολισμένη με αμέτρητα παραδεί...